Έρευνα σε δείγμα ευρωπαίων τουριστών νεαρής ηλικίας και πιο συγκεκριμένα σε 7962 άτομα, μέσης ηλικίας 16,4 ετών (58% γυναίκες και 42% άνδρες) από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2010.
Το τουριστικό προφίλ του καταναλωτή-ταξιδιώτη που ερευνήθηκε είναι μεταξύ ηλικίας 13-20 ετών, δηλαδή μελλοντικών δυνητικών καταναλωτών στο κομμάτι του τουρισμού, οι περισσότεροι των οποίων (70%) ανήκουν σε οικογένεια με τουλάχιστον ένα μέλος πανεπιστημιακού επιπέδου, μένουν σε πόλεις μεγάλα αστικά κέντρα, και αποτελούν ενεργά κοινωνικά μέλη στην κοινωνία τους.
Η καθημερινή τους ενασχόληση με τα μέσα ενημέρωσης είναι :
• Διαδίκτυο 93%
• Τηλεόραση 57%
• Ράδιο 42%
• Εφημερίδες 21%
• Περιοδικά 6%
Πριν τις κρατήσεις τους, για το ταξίδι τους αντλούν τις πληροφορίες από:
• Σελίδες του διαδικτύου 81,8%
• Καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς οδηγούς 71,6%
• Κοινωνικά δίκτυα (Facebook, twitter κτλ.) 53,5%
• Από την κοινότητα στην οποία ανήκουν 36,6%
• Διαφημίσεις Google 30,8%
• Εφημερίδες 23,0%
• Τουριστικά πρακτορεία 11,2%
• Περιοδικά με διαφημίσεις 10,0%
• Κατευθείαν με E-mail 5,8%
Ενδιαφέρονται περισσότερο (από το σημαντικότερο μέχρι το πιο μη σημαντικό) για:
1.Παραλία και Ήλιο
2.Φαγητό και ποτό (All inclusive)
3.Ταξίδι με παρέα
4.Να κάνουν νέους φίλους
5.Τιμή
6.Υπηρεσίες συνδυαστικές
7.Party και Clubs
8.Προορισμός
9.Προτάσεις διαμονής
10.Εκπτώσεις-Προσφορές
11.Οργανωμένο πρόγραμμα
12.Επίπεδο τιμών στον τόπο προορισμού
13.Αθλήματα
Γι’ αυτό λοιπόν ο λόγος που κάνουν μία κράτηση είναι
… για τον ήλιο, την παραλία, το φαγητό, το ποτό, το ταξίδι με τους φίλους, για νέους φίλους, την τιμή… και τον προορισμό!!!
Για τη διαμονή τους κυρίως επιζητούν:
• Κάμπινγκ 8,2%
• Ενοικιαζόμενα δωμάτια 9,8%
• Bungalows, τροχόσπιτα 16,7%
• Ξενοδοχεία Youth Club 18,3%
Από τα ξενοδοχεία προτιμούν σε ποσοστό 0,7% αυτά των 2 αστέρων,
κατά 10,3% τα τριών αστέρων
και τέλος κατά 33,9% τα τεσσάρων αστέρων.
Για τους παραπάνω λόγους προτιμούν σαν προορισμό οι 2940 την Ισπανία, οι 912 την Καραϊβική, οι 556 την Αμερική, οι 523 την Ιταλία, οι 439 την Ελλάδα (5,5%) από το δείγμα των 7962 ατόμων.
Επίσης οι δηλώσεις των περισσοτέρων όσον αφορά το λόγο που επέλεξαν κάποια από τα παραπάνω μέρη ήταν διότι:
• Έχουν ξαναπάει κατά το παρελθόν με φίλους και έχουν τις υποδομές για νέους.
(Ισπανία – Ιταλία – Κροατία – Γαλλία)
• Έχουν ξαναπάει κατά το παρελθόν με την οικογένεια τους
(Κανάρια νησιά – Αίγυπτος – Ελλάδα – Πορτογαλία – Τουρκία)
• Προορισμός των ονείρων τους…
Καραϊβική – Αμερική – Αυστραλία
Επίσης θέλουν να ταξιδεύουν:
• Με παρέες φίλων 62,8%
• Με τον καλύτερο/η φίλη τους 19,2%
• Με Group 15,0%
• Με τους γονείς τους 1,5%
• Ατομικά 1,0%
Και δεν αρκούνται απλά σε ένα δωμάτιο, αλλά θέλουν επίσης..
• Sports 20,1%
• Παράδοση – Πολιτισμό 21,7%
• Κοσμοπολίτικο προορισμό 31,6%
• Έντονη διασκέδαση και εμπειρίες 68,7%
Τέλος… κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω…
• Διαδικτύου 81,0%
• Τουριστικών πρακτορείων 15,6%
• Τηλεφώνου 1,9%
• Άλλο 1,5%
Συμπερασματικά οι νέοι ταξιδιώτες-καταναλωτές…
• Συλλέγουν πληροφορίες αποκλειστικά και μόνο μέσω Διαδικτύου
• Αναζητούν παραλίες, καλό φαγητό, έντονη διασκέδαση και νέους φίλους
• Δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά ο προορισμός
• Είναι πολύ απαιτητικοί
• Προτιμούν προορισμούς που γνωρίζουν ήδη
• Τους αρέσει να ταξιδεύουν με τους φίλους τους μόνο
• Χρειάζονται τις κατάλληλες υποδομές σύμφωνα με την ηλικία τους και τα ενδιαφέροντα τους
Στο σημείο αυτό λοιπόν είναι σκόπιμο να αναφέρουμε ότι η Ζάκυνθος μπορεί να είναι ένας θελκτικός προορισμός για τους νέους, αφού διαθέτει πολλά από τα παραπάνω χαρακτηριστικά και τις υποδομές για την άριστη και απαιτητική φιλοξενεία τους.
Οι πανέμορφες παραλίες, η μεσογειακή κουζίνα, τα πολυάριθμα beachbar και clubs σε όλο το νησί, όπως και τα ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ σίγουρα θα καλύψουν όλες τις απαιτήσεις στις νέες παρέες τουριστών.
Πηγή: ruf.de
Το τουριστικό προφίλ του καταναλωτή-ταξιδιώτη που ερευνήθηκε είναι μεταξύ ηλικίας 13-20 ετών, δηλαδή μελλοντικών δυνητικών καταναλωτών στο κομμάτι του τουρισμού, οι περισσότεροι των οποίων (70%) ανήκουν σε οικογένεια με τουλάχιστον ένα μέλος πανεπιστημιακού επιπέδου, μένουν σε πόλεις μεγάλα αστικά κέντρα, και αποτελούν ενεργά κοινωνικά μέλη στην κοινωνία τους.
Η καθημερινή τους ενασχόληση με τα μέσα ενημέρωσης είναι :
• Διαδίκτυο 93%
• Τηλεόραση 57%
• Ράδιο 42%
• Εφημερίδες 21%
• Περιοδικά 6%
Πριν τις κρατήσεις τους, για το ταξίδι τους αντλούν τις πληροφορίες από:
• Σελίδες του διαδικτύου 81,8%
• Καλοκαιρινούς ταξιδιωτικούς οδηγούς 71,6%
• Κοινωνικά δίκτυα (Facebook, twitter κτλ.) 53,5%
• Από την κοινότητα στην οποία ανήκουν 36,6%
• Διαφημίσεις Google 30,8%
• Εφημερίδες 23,0%
• Τουριστικά πρακτορεία 11,2%
• Περιοδικά με διαφημίσεις 10,0%
• Κατευθείαν με E-mail 5,8%
Ενδιαφέρονται περισσότερο (από το σημαντικότερο μέχρι το πιο μη σημαντικό) για:
1.Παραλία και Ήλιο
2.Φαγητό και ποτό (All inclusive)
3.Ταξίδι με παρέα
4.Να κάνουν νέους φίλους
5.Τιμή
6.Υπηρεσίες συνδυαστικές
7.Party και Clubs
8.Προορισμός
9.Προτάσεις διαμονής
10.Εκπτώσεις-Προσφορές
11.Οργανωμένο πρόγραμμα
12.Επίπεδο τιμών στον τόπο προορισμού
13.Αθλήματα
Γι’ αυτό λοιπόν ο λόγος που κάνουν μία κράτηση είναι
… για τον ήλιο, την παραλία, το φαγητό, το ποτό, το ταξίδι με τους φίλους, για νέους φίλους, την τιμή… και τον προορισμό!!!
Για τη διαμονή τους κυρίως επιζητούν:
• Κάμπινγκ 8,2%
• Ενοικιαζόμενα δωμάτια 9,8%
• Bungalows, τροχόσπιτα 16,7%
• Ξενοδοχεία Youth Club 18,3%
Από τα ξενοδοχεία προτιμούν σε ποσοστό 0,7% αυτά των 2 αστέρων,
κατά 10,3% τα τριών αστέρων
και τέλος κατά 33,9% τα τεσσάρων αστέρων.
Για τους παραπάνω λόγους προτιμούν σαν προορισμό οι 2940 την Ισπανία, οι 912 την Καραϊβική, οι 556 την Αμερική, οι 523 την Ιταλία, οι 439 την Ελλάδα (5,5%) από το δείγμα των 7962 ατόμων.
Επίσης οι δηλώσεις των περισσοτέρων όσον αφορά το λόγο που επέλεξαν κάποια από τα παραπάνω μέρη ήταν διότι:
• Έχουν ξαναπάει κατά το παρελθόν με φίλους και έχουν τις υποδομές για νέους.
(Ισπανία – Ιταλία – Κροατία – Γαλλία)
• Έχουν ξαναπάει κατά το παρελθόν με την οικογένεια τους
(Κανάρια νησιά – Αίγυπτος – Ελλάδα – Πορτογαλία – Τουρκία)
• Προορισμός των ονείρων τους…
Καραϊβική – Αμερική – Αυστραλία
Επίσης θέλουν να ταξιδεύουν:
• Με παρέες φίλων 62,8%
• Με τον καλύτερο/η φίλη τους 19,2%
• Με Group 15,0%
• Με τους γονείς τους 1,5%
• Ατομικά 1,0%
Και δεν αρκούνται απλά σε ένα δωμάτιο, αλλά θέλουν επίσης..
• Sports 20,1%
• Παράδοση – Πολιτισμό 21,7%
• Κοσμοπολίτικο προορισμό 31,6%
• Έντονη διασκέδαση και εμπειρίες 68,7%
Τέλος… κάνουν τις κρατήσεις τους μέσω…
• Διαδικτύου 81,0%
• Τουριστικών πρακτορείων 15,6%
• Τηλεφώνου 1,9%
• Άλλο 1,5%
Συμπερασματικά οι νέοι ταξιδιώτες-καταναλωτές…
• Συλλέγουν πληροφορίες αποκλειστικά και μόνο μέσω Διαδικτύου
• Αναζητούν παραλίες, καλό φαγητό, έντονη διασκέδαση και νέους φίλους
• Δεν τους ενδιαφέρει πραγματικά ο προορισμός
• Είναι πολύ απαιτητικοί
• Προτιμούν προορισμούς που γνωρίζουν ήδη
• Τους αρέσει να ταξιδεύουν με τους φίλους τους μόνο
• Χρειάζονται τις κατάλληλες υποδομές σύμφωνα με την ηλικία τους και τα ενδιαφέροντα τους
Στο σημείο αυτό λοιπόν είναι σκόπιμο να αναφέρουμε ότι η Ζάκυνθος μπορεί να είναι ένας θελκτικός προορισμός για τους νέους, αφού διαθέτει πολλά από τα παραπάνω χαρακτηριστικά και τις υποδομές για την άριστη και απαιτητική φιλοξενεία τους.
Οι πανέμορφες παραλίες, η μεσογειακή κουζίνα, τα πολυάριθμα beachbar και clubs σε όλο το νησί, όπως και τα ΖΑΚΥΝΘΟΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ σίγουρα θα καλύψουν όλες τις απαιτήσεις στις νέες παρέες τουριστών.
Πηγή: ruf.de
mou aresei
ΑπάντησηΔιαγραφή